Wielkoformatowe, włoskie grafiki ścienne Glamora są niczym okna, które nadają wnętrzom kolejny wymiar. Oferują zupełnie unikalny, ekspresyjny świat obrazów, które przekształcają wnętrza domów, biur, czy hoteli w inspirujące miejsca do życia, podróży, pracy. Wraz ze swoimi kolekcjami marka zabiera w fascynującą podróż utkaną z artystycznych wizji i dziedzictwa kulturowego jej autorów.

Sercem Glamory jest zespół kreatywny pod przewodnictwem Fabrizia Rondiniego i Williama Boulliera. Ich wielką pasją jest projektowanie, wielkim atutem z kolei różnorodne środowiskowe, kulturowych, zawodowe i artystyczne korzenie. W poszukiwaniu wartościowych i oryginalnych rozwiązań Glamora idzie dalej — tworzy swe kolekcje zapraszając do współpracy charyzmatyczne osobowości, zarówno młodych adeptów ilustracji, jak i artystów o bardzo ugruntowanej pozycji.

Projektanci zewnętrzni, którzy współpracują z nami przy konkretnych projektach mają pełną wolność kreatywną. Jako niezależni autorzy nie są związani wymaganiami rynku, dlatego mogą mieć dowolny, często całkowicie niespodziewany, wpływ na nasz katalog” — mówi Alberto Casali, założyciel marki. „Tak samo inspirujące i pouczające jest pracowanie z takimi legendami jak Doriana Fuksas czy Nigel Coates, jak i młodymi projektantami, którzy dopiero dają się poznać światu designu, takimi jak Celina de Guzman czy Lorenzo Petrantoni.

Celina de Guzman stworzyła jedną z najbardziej lubianych, autorskich kolekcji Glamory. Artystka mieszkająca w Manili na Filipinach dzieli swoją pasję rysowniczki, z zawodem cukiernika. Jak sama skromnie o sobie pisze: „Odnajduję spokój w ciszy, delikatnej kresce i filiżance kawy”. Wśród inspiracji wymienia twórczość austriackiego geniusza ekspresjonizmu —Egona Schielego i jednego z najbardziej znanych japońskich twórców o nieco komiksowym stylu: Yoshitomo Nary.

Jednym z motywów, który artystka wykorzystuje wyjątkowo chętnie, jest ryba — prastary symbol, który występuje w wielu religiach i mitologiach z całego świata, a w sztukach plastycznych ma 5000 lat. Ryba odwołuje do tematyki narodzin, nieśmiertelności, płciowości, mądrości i odrodzenia, a w hinduizmie czy starożytnej Grecji była uważana za atrybut bogów miłości. I to właśnie ten ostatni z wymienionych aspektów zdaje się najlepiej pasować do grafik zaprojektowanych przez Guzman.

Wyłącznym dystrybutorem marki Glamora w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz: Dekorian. Więcej informacji na www.glamora.it i www.tapetydekorian.pl .

Komentarze

Może Cię także zainteresować

Kolory ziemi od pracowni Archissima

642
świąteczne dekorowanie

492